‌محمد نظری

‌محمد نظری

فقط می‌دونم باید یه وبلاگی چیزی داشته باشم که توش بنویسم. پس خودم رو به موضوع خاصی محدود نکردم و اینجا از هر چیزی می‌نویسم.

منطق شیر نارگیل

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۰۶:۱۴ ب.ظ
منطق شیر نارگیل در زندگی خیلی به‌درد می‌خورد...  

  دوستی داشتم که زمان مدرسه با خودش شیر نارگیل می‌آورد و در زنگ تفریح می‌خورد. خیلی هم از خوردن آن لذّت می‌برد. بماند که بعداً خودم هم معتاد شیر نارگیل شدم. 
  امّا دوستم عادت جالبی داشت، او همیشه همراه نوشیدنی  چند عدد ویفر یا بیسکوییت نیز با خودش می‌آورد که طعمش به آن نوشیدنی‌ای که می‌آورد بستگی داشت. یعنی اگر شیرکاکائو می‌آورد ویفرش هم کاکائویی بود یا اگر شیرموز می‌آورد ویفر یا بیسکوییت هم با طعم موز بود. شیر نارگیل هم که می‌آورد معمولاً همراهش بیسکوییتی کِرِمی می‌آورد که کرم وسطش طعمی نارگیلی داشت. که چون بیشتر شیر نارگیل با خودش به مدرسه می‌آورد این در ذهنم مانده. این دوست ما معتقد  بود اگر مثلاً شیر نارگیل را با ویفر کاکائویی بخورد، نمی چسبد و آن چیزی که او می‌خواهد نمی‌شود. 
  این را می‌گویند "منطق شیر نارگیل". یعنی شما اگر شیر نارگیل باشید تنها با بیسکوییتی می‌توانید زندگی کنید که که طعمش نارگیلی باشد، در غیر این صورت زندگی‌تان آن طور که می‌خواهید نمی‌شود و به قول دوستم "نمی‌چسبد"! 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی